Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij Formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Tomino.pl
ul. Kaczeńcowa 25
91-214 Łódź

 

Zwrot towaru:


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny 'Formularz zwrotu/reklamacji' i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Tomino.pl
ul. Kaczeńcowa 25
91-214 Łódź

Do paczki z Formularzem zwrotu/reklamacji i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl